ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Προ ημερών, μια συναγωνίστριά μας χρειάστηκε την βοήθειά μας στην απόπειρα διακοπής ρεύματος στο σπίτι της.
Τότε οι συναγωνιστές μας Κύριος Χί και κυριος Ψί της «Αμεσης Επέμβασης» έσπευσαν να βοηθήσουν την Συναγωνίστριά μας.
Μετά από διαβουλεύσεις, οι συναγωνιστές μας έπεισαν τον εργολάβο διακοπής ρεύματος κύριο να αποχωρήσει από την ιδιοκτησία της συναγωνίστριας μιας και δεν είχε και καμία νόμιμη εργασία εντός της.
Σας παραθέτω το μήνυμα ευχαριστίας της:

Αγαπητοι μου συναγωνιστες και φιλοι,

θελω απο τα βαθη της καρδιας μου να σας εκφρασω ενα γνησιο και μεγαλο ευχαριστω για την τοσο αμεση παρεμβαση σας στο προβλημα μου με την ΔΕΗ χθες. Δεν σας κρυβω οτι ταραχτηκα παρα πολυ καθως ο φοβος ειναι βαθια ριζωμενος μεσα μας και δεν ντρεπομαι να σας πω οτι χθες μου βγηκε ολος στην επιφανεια…

Νιωθω μια βαθια και αληθινη συμπαρασταση και αλληλεγγυη να βασιλευει στους κολπους μας και αυτο ειναι τεραστιο κερδος που με εμψυχωνει και με κανει να σκυλιαζω ακομα περισσοτερο για την συνεχεια του αγωνα μας…για να δω εστω και αυτο το τεραστιο ψυχικο δυναμικο του Ελληνα να βγει προς τα εξω…αυτη την δυναμη της ψυχης του να συσπειρωνεται πανω απο την δυσκολια και την ανεχεια…

Δεν θελω να σας κουρασω αλλο, απλα…ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και θεωρω τιμη μου που σας εχω γνωρισει και ειμαστε ολοι μαζι σε αυτον τον αγωνα.

Εγώ να πω μπράβο και ευχαριστώ στους κυριους Χ και Ψ.

Posted on 23 Μαρτίου 2013, in ΝΕΑ. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

