Καζάκης για την Πανευρωπαική αργία των Τραπεζών 29/3 & 1/4

Μιας και τόσα χρόνια που ζω δεν εχω ξαναζήσει πανευρωπαϊκή αργία Τραπεζών (29/3 & 1/4) , παρά μονο στην αλλαγή από ευρώ > δραχμή σας παραθέτω το ηχητικό του Καζάκη.

Σαν προετοιμασία για την  Στάση πληρωμών του Απρίλη εγώ τράβηξα και ότι χρήματα είχα από την τράπεζά μου. Καλύτερα εγω παρά αυτοί.

Δεν χάνω και τίποτα στο κάτω κάτω. Μπορώ να τα ξαναγυρίσω τον Μάη. (άν υπάρχει τραπεζικό σύστημα!)

Posted on 24 Μαρτίου 2013, in ΝΕΑ. Bookmark the permalink. 10 Σχόλια.

  1. Χεχε… από Ευρώ > Δραχμή … Ευσεβείς πόθοι!… Συγγνώμη.

  2. Αν θυμάμαι καλά, είχε γίνει το ίδιο και πέρυσι τις ίδιες μέρες.

  3. εγω που ζω στην Ισπανια, γιατι δεν ειδα ουτε μια τραπεζα κλειστη????

    • Το κλείσιμο, πρώτα από όλα, ήλθε μονο στις Κυπριακές Τράπεζες που μέχρι τώρα είναι κλειστές από την προηγούμενη Δευτέρα (Δεν άνοιξαν δηλ).
      Η επόμενη αργία των Καθολικών έρχεται βολικά με την ημερομηνία έναρξης του «Ενιαίου χώρου πληρωμών σε ευρώ» ή Τραπεζικού χώρου , που ξεκινάει τον Απρίλη του 2013.
      Αν δεις κι εσύ τις τράπεζες στην Ισπανία κλειστές , τότε καληνύχτα ευρωζώνη! 🙂
      Χαιρετισμούς από Ελλάδα.

  4. Eυάγγελος Μιχαλόπουλος (Αngel Photo)

    Πάντα η ίδια απαισιόδοξη πρόβλεψη. Καταρρέουμε, χρεοκοπούμε, τα χάνουμε κτλ. εδώ και 2 χρόνια.

    • Άγγελε, εγω βγαζω τα λιγα χρήματα μου απο την τράπεζα σαν δράση για την στάση πληρωμών προς ΔΕΚΟ Τράπεζες εφορίες κλπ. Δεν τα βγάζω επειδή θα χρεωκοπήσουμε. Ειμαστε ήδη. Δεν χρειάζεται 2η φορα.

  5. καλό είναι να μην γράφονται αυτά και πανικοβάλλουν τον κόσμο… είναι το Πάσχα των Καθολικών, και σε όλες τις Ευρωπαϊκές και μη χώρες (όπως εμείς στο Πάσχα των Ορθοδόξων), κλείνουν οι τράπεζες.

    • Αγαπητέ φίλε,
      Είναι επίσης και η ημερομηνία έναρξης του «Κοινού Ευρωπαϊκού Τραπεζικού Χώρου» και η μετάβαση σε αυτόν ….
      Κατα τα άλλα πραρατηρήστε πως ανέφερα το «εγώ» και όχι το «σας υποδυκνείω»… Είμαστε όλοι μεγάλα παιδιά.
      Επίσης ως μήνας Λαικής στάσης πληρωμών κάνω κι εγώ αυτό που μου επιβάλλει η συνήδεισή μου. Παίρνω τα λεφτά μου από την Τράπεζα και τα διαθέτω εγώ όπως θέλω. Κι όταν περάσει αυτό , μπορεί , ίσως, να τα ξαναβάλω. Ο μόνος που μπορεί να πανικοβληθει με μια τέτοια ενεργεια είναι ο δ/ντης του τραπεζικού υποκαταστήματος αν δει 1000 άτομα να ζητάνε τα λεφτά τους από τις τράπεζες! Αιθεροβάμων? Ισως.

  6. αιθεροβάμων ίσως? συνέλθετε επιτέλους, έχετε γίνει χειρότεροι ψεύτες και προπαγανδιστές από αυτούς που κατηγορείτε…

    • Ο μόνος που μπορεί να πανικοβληθει με μια τέτοια ενεργεια είναι ο δ/ντης του τραπεζικού υποκαταστήματος αν δει 1000 άτομα να ζητάνε τα λεφτά τους από τις τράπεζες! Αιθεροβάμων? Ισως.

      Μάλλον θέλατε να καταλάβετε αυτό που σας έκανε την περισσοτερο κακή εντύπωση. Δεν ξέρω τι θέλατε να καταλάβετε. Ισως αν ξαναδιαβάζατε το κείμενο το ξεκαθαρίζατε.
      Παραμένω στην διάθεσή σας.

      ΥΓ όλοι μας κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος για αυτά που λέμε και κάνουμε. Τεκμηριώστε το Ψέμα και την Προπαγάνδα (υπέρ ποιου ακριβώς δεν λέτε). Αλλιώς λαμβάνω τη σιωπή σας ως συγγνώμη. Καλή Λευτεριά σε σας και τους δικούς σας.
      Ο Ψέυτης και Προπαγανδιστής της γειτονιάς σας.

Σχολιάστε

